Головна » Файли » Консультативний пункт діє

Переглянути
25.12.2013, 12:17
Консультативний центр діє
 
 
Графік годин консультацій
спеціалістів Консультативного центру 
на базі 
Дошкільного навчального закладу - Центру розвитку дитини №7
 
Дні тижня Інтервали робочого часу
Фахівець
 
Понеділок 8:00 - 9:00

Інструктор з фізичного виховання

Гуменюк Л.В.

Вівторок 16:30-18:00 Вчитель-логопед
Зіньковська І.В.

 
Середа 13:00-13:30


14:30-16:00
Медсестри
Момотюк О.А.
Костюк Н.П.
Яцюк О.О.
Вчитель-дефектолог
Червіньська О.Г.

 
Четвер
13:00-14:30

14:30-16:00

16:00-17:00

Практичний психолог
Шевцова Ю.О.
Музичні керівники


 
П’ятниця 13:30-15:00

 
Соціальний педагог
                 Процюк Л.М.
 
 
Витяг
з плану роботи 
Консультативного центру
 
   № 
з/п

 
             Основні форми діяльності Термін виконання Відповідальний
1 Консультації:
  • Особливості виховання та соціалізації в сучасній українській сім’ї
  • Дитяча агресивність - що робити?  
  • Вплив мовленнєвих порушень на успішність шкільного навчання

 

      Листопад

       Грудень

Січень

 
Соціальний педагог
Практичний психолог

Вчитель-логопед 

 2 Лекторій для батьків на тему:

Особливості шлюбно-сімейних та родинних відносин

    Березень
 
Соціальний педагог
 
 3 Заняття з елементами тренінгу для батьків  на тему:
  • Ефективне спілкування батьків з дітьми
  • Діти - дзеркало батьків

 

 

  Квітень

Грудень

 
 
Практичний психолог
Соціальний педагог
 4 Усний журнал для батьків на тему:
  • Пренатальний розвиток дитини
    Січень
Практичний психолог
Соціальний педагог

   5             Бесіди з батьками на тему:

  • Профілактика плоскостопості у дітей                                                   Січень        Медсестра
  • Фізична підготовка дітей до навчання у школі                                    Березень    ІФВ                                                                                                                                                 
     
 
 
 
 

 

Гігієнічні вимоги  до якості та безпечності іграшок та ігор

  • Ігри та іграшки не повинні мати тріщин, задирок, сколів. Нефункціональні гострі пружини, крайки, ребра та кути мають бути притуплені.
  •  Гострі кінці кріплених деталей, використаних під час виробництва іграшок, мають бути закриті. Цвяхи, шурупи, окрім декоративних, мають бути в рівень або утоплені.
  • Деталі, що використовуються для з’єднання частин м’якої іграшки, не повинні мати гострих країв та виступів.
  • Спіральні пружини мають бути захищені, якщо відстань між двома послідовними витками (в неробочому стані) понад 3,0 мм або може стати рівною чи понад 3,0 мм у разі дії на пружину сили 40,0 Н.
  • Деталі іграшок для дітей  віком до трьох років, виготовлені з металу, дерева або інших твердих металів, мають бути  закеріплені так, щоб їх не можна було роз’єднати або розірвати.
  • Іграшки, що складаються  з двох або більше частин, з’єднаних за допомогою петельок, та мають проміжок між краями деталей, мають бути закріплені так, щоб їх не можна було роз’єднати або розірвати.
  • Збірно-розбірні іграшки для дітей  віком до трьох років (пірамідки, набори кілець, кульки на стержнях тощо) не повинні мати  деталей діаметром менше 30,0 мм.
  • Не задоволекно використання автотрансформаторів.
  • Наповнювачі для брязкалець мають бути   діаметром не менше 5,0 мм.
  • Надувні малогабаритні гірашки повинні мати клапан з міцно фіксованою щільно литою пробкою, здатною витримати навантаження 50,0 Н.
  • Коефіцієнт світлопропускання світлорозсіювального скла в калейдоскопах має бути 0,5.
  • Пофарбовані дерев’яні ігри та іграшки мають бути вкритті прозорим лаком, дозволеним до використання Міністерством охорони здоров’я України.
  • У іграшок, що імітують холодну зброю (шпага), не повинно бути гострих кінців та різальних кромок.

                                                                                                                                                                                            Ст. медсестра

Профілактика плоскостопості у дітей

На сьогоднішній день у багатьох дітей є відхилення в стані здоров’я та розвитку. Саме тому, проблема профілактики і корекції таких відхилень є досить актуальною.

Медична статистика свідчить про те, що більше 80 % дітей дошкільного та молодшого шкільного віку страждають тими чи іншими захворюваннями. Досить часто серед маленьких діток зустрічається такапроблема як плоскостопість. Згідно з медичною статистикою, 24 % дітей у віці від року до двох років мають плоскостопість, до чотирьох років цей показник зростає до 32%. Ну а серед підлітків діагноз«плоскостопість» ставиться практично кожному другому.

Така статистка насторожує багатьох батьків, і вони починають більш пильно спостерігати за своїми дітьми. Яким чином можна встановити плоскостопість у дитини в домашніх умовах? Це питання цікавить багатьох. А все дуже просто. Необхідно взяти білий аркуш паперу і змастити стопи дитинимаслом. Потім потрібно попросити малюка стати на папір і постояти на одному місці протягом однієї хвилини. Після цього батькам необхідно уважно розглянути відбитки, які вийшли. У тому випадку, якщо Ви побачите, що відбилась вся стопа або лише її середня частина, то це говорить про можливуплоскостопість у Вашої дитини.

Насправді, діагноз «плоскостопість у дитини» може поставити тільки лікар-ортопед і не раніше, ніж Вашому чаду виповниться 4-5 років. Це пов’язано з тим, що у маленьких діток в зводі стопи мається жировий прошарок, який робить стопу абсолютно плоскою. Але, в будь-якому випадку, за кожним малюком необхідно ретельно спостерігати і регулярно водити на огляди до фахівця.

Якщо у малюка дійсно плоскостопість, то це може бути дуже небезпечно, так як деформація стопи надає безпосередній вплив на організм дитини, порушуючи ресорну і амортизаційну функції склепіння стопи. А коли дитина виконує якийсь рух, то вібрація при цьому передається внутрішнім органам, що призводить до порушення їх функціонування і роботи. Наприклад, вібрація хребта іголовного мозку крихти може призводити до виникнення головного болю, швидкої стомлюваності, загальної слабкості і нездужання, а також значного зниження працездатності.

                                                              

Саме тому, щоб уникнути виникнення і розвитку плоскостопості у дитини, необхідно проводити профілактику плоскостопості.

Одним з головних методів профілактики плоскостопості серед дітей є раннє своєчасне виявленняплоскостопості, а також своєчасне і адекватне лікування цієї проблеми.

Дуже важливо стежити за тим щоб дитина носила тільки правильне взуття. Таке взуття має бути з натурального і еластичного матеріалу, оскільки тільки такий матеріал здатний надавати правильну форму стопі. Крім цього, хороше взуття для малюка повинне мати невеликий каблучок. Дуже важливо при покупці взуття звернути увагу на її підошву. Підошва повинна легко згинатися, бути еластичною, але при цьому не дуже тонкою.

Для того, щоб уникнути плоскостопості, не потрібно одягати крихітці взуття, яку вже хтось носив, навіть якщо вона виглядає зовсім новим. Носіння чужого взуття може призвести до того, що стопадитини набуде дефектів чужої стопи.

Сьогодні у продажу є широкий вибір ортопедичного взуття і устілок, які повинні підбиратися тільки досвідченим ортопедом в індивідуальному порядку.

Дуже хорошим методом профілактики плоскостопості у дітей є виконання спеціального комплексу вправ, наприклад, ходьба по похилій площині, ходьба по поперечині, перекочування маленького м’ячика ногою в положенні сидячи, ходьба на пальцях, а також на зовнішніх краях стопи. Також дуже корисно захоплювати пальцями ніг дрібні предмети, які лежать на підлозі.

Прекрасним методом профілактики плоскостопості у дітей є лікувальний масаж. Найкраще, якщо виконання цього масажу Ви довірите фахівцям.

Крім цього, для недопущення розвитку плоскостопості у дитини можна застосовувати щоденні теплі ванни з морською сіллю.

Завжди намагайтеся стежити за тим, щоб дитина ходила правильно. Прекрасним видом спорту в боротьбі з плоскостопістю є плавання.

 

        Фізичне виховання сприяє повноцінному фізичному розвитку дитини, підвищенню рівня функціональних та адаптаційних можливостей організму.

Фізичне виховання пов'язане з іншими виховними аспектами, оскільки, як зауважував В. Сухомлинський, турбота про здоров'я дитини є не просто комплексом санітарно-гігієнічних норм і правил, а передусім турботою про гармонійну повноту всіх її фізичних і духовних сил.Стан здоров'я дитини є передумовою її успіху в будь-якій діяльності, адже повноцінний фізичний розвиток забезпечує загальну високу працездатність організму. Рухова діяльність сприяє розвитку системи аналізаторів, активізує роботу органів чуття, прискорює розвиток мовлення, допомагає формуванню розумових дій. Дитина вправляється у пізнанні навколишнього світу, у неї розвиваються просторові уявлення, розширюється кругозір. Заняття фізичною культурою і спортом загартовують її волю, активізують емоційну сферу. Правильна організація фізичного виховання дітей сприяє пробудженню у них інтересу до рухової активності взагалі, а також до конкретних видів фізичних вправ. Розвиток інтересу до рухів відбувається на основі життєвої потреби дитини бути сильною, сміливою, спритною.  Засвоюючи правила гігієни, дитина набуває навичок культури поведінки, а організація фізкультурних занять з яскравим інвентарем, іграшками, у відповідному одязі розвиває естетичні почуття.Рухова діяльність у процесі фізичного виховання готує дитину до трудової діяльності. На фізкультурних заняттях, під час ранкової гімнастики виховується дисциплінованість, виробляється прагнення досягти успіху, наполегливість. Успішна рухова діяльність у колективі однолітків, позитивна оцінка зусиль дитини дорослими, самоаналіз якості виконання вправ, радість співучасті у рухливих іграх — усе це сприяє розвитку емоційно-почуттєвої сфери. Здорова, фізично розвинена дитина, як правило, вірить у свої сили, бадьора, життєрадісна, повноцінніше опановує принципи шляхетної поведінки у взаємодії з однолітками і дорослими, дбає про гармонійність свого буття, уважна до інших людей.                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

                                                                              

Сприяємо фізичному зростанню дошкільника

  • Пов'язуємо фізичне не лише з розвитком м'язів, а й з предметно-практичною діяльністю дитини.
  • Спокійно розглядаємо разом з дитиною людьське тіло, повідомляємо елементарну інформацію про призначення різних його частин, органів.
  • Говоримо дитині правду (адаптовану для віку) про зародження нового життя, призначення статєвих органів, про взаємини чоловіка та жінки, навчаємо диференціювати статєву належність людини.
  • Навчаємо малюка орієнтуватись в основних ознаках здоров'я та хвороби, самостійно виявляти їх, повідомляти дорослому про нездужання та неблагополуччя.
  • Вчимо орієнтуватися в безпечному-небезпечному, корисному-шкідливому, для життя і здоров'я; обігруємо непрості життєві ситуації, пропонуємо дитині апробувати елементарні способи виходу з них.
  • Виховуємо основні фізичні якості: вправніть, витривалість, доступні вікові силу та швидкість, схильність до рухової активності.
  • Підтримуємо інтерес дитини до здорового способу життя, виробляємо в неї звички протистояти нездоровим впливам.
  • Привчаємо розуміти значення міцного здоров'я, виховуємо бажання берегти, підтримувати, доступними способами поліпшувати його.

                                                                                                                     Інструктор з фізичного виховання

 

Виховуємо у дошкільника  свідоме ставлення до себе

  • Привчаємо дитину уважно ставитися до себе, виявляти інтерес до своїх особливостей, станів, якостей, поведінки, результатів праці тощо.
  • Вправляємо в умінні спостерігати за собою в різних життєвих ситуаціях, порівнювати різні враження про себе, радіти більшості з них.
  • Надаємо перевагу запитальній формі звернень до дитини: "А ти як вважаєш?", "Якої  ти  думки про це?", "Ти зі мною згоден?", "Чому так?", "Чому ні?" тощо.
  • З розумінням ставимось до намагань  малюка  з'ясувати в дорослого, чому слід виконувати те чи інше завдання, яка з цього користь для нього самого та інших людей.
  • Культивуємо самостійну поведінку: прийняття власного рішення, відповідальність за його наслідки, об'єктивну оцінку результатів своєї праці, якостей, вчинків, надання комуь-чомусь переваг та відмова від них.
  • Надаємо часом дошкільникові можливість самому обирати вид діяльності, складність варіанта та спосіб виконання, манеру оформлення кінцевого продукта.
  • Привчаємо виробляти прогностичне  самооцінне судження, сприяємо формуванню позитивного образу - Я, підтримуємо віру дитини в себе, висловлюємо довіру до її можливостей та намірів.
  • Заохочуємо робити припущення, обгрунтовувати та висловлювати власну думку.
  • Завжди відповідаємо на запитання дитини, не уникаємо складних, незручних для себе.
  • Надаємо вихованцю можливість усамітнитися, засередитися на своїх думках і переживаннях, поважаємо його прагнення розпорядитися собою на власний розсуд.                                                                                                                                                                                                                                                        Соц.педагог
Категорія: Консультативний пункт діє | Додав: Соняшник
Переглядів: 1084 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1  
Неймовірна подяка найкращим вихователям садочка " Соняшник" старшої " А" групи "Бджілки" .Лілії Володимирівні, Наталі Миколаївні та помічнику вихователів Зої Олексіївні за турботу, особливе піклування про дітей, їх розвиток та виховання. Величезне дякуємо  за весь позитив, усмішки та радість, яку ми отримали від Свята Осені, ,Новорічного Свята та свята 8 Березня Дякуємо, що ви вкладаєте стільки зусиль, енергії і часу, щоб створити для діток і батьків такі надзвичайні свята. Ми вас усіх любимо і поважаємо  )))

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]